Snart 30

Det känns som jag har stressat mig igenom denna dagen, har varit massor att fixa med och så har jag handlat åt mamma för att hon jobba..
Sen dessutom har Liam varit ovanligt gnällig idag.
Jaja, snart ska han i säng och jag hoppas verkligen att han sover bra inatt!
Imorgon ska vi bara ta det lugnt.
Kanske gå hem till mina föräldrar och gratulera min lillebror som också fyller år idag, han börjar bli stor han också, ett år till sen kan han köpa sina egna öl :)
Det har varit mycket för min lilla bebis i några dagar så nu ska han få värva ner!

Födelsedagsgrisen önskade sig en helt vanlig tårta med banan fyllning idag, sagt och gjort!
Inte min favorit, det är lite mycket grädde för min smak!
Jag gillade mer förra årets tårta, den gjorde jag med hallonmouse fyllning och sen täckt med chocklad, är lite av en choklaholic.. Kan man väl va? ;)

Aja, mannen fick bestämma vilken tårta han ville ha, och det blev en barnslig en :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0