Sömnig

Trött familj efter en heldag på shoppingcenter, både Familia, Väla och IKEA har va varit på idag.
Sista stoppet va IKEA, där hängde jag mig i Johannes arm, det svartnade för ögonen och allt snurrade..
Jag har aldrig känt mig svimfärdig för, förutom dagarna efter snittet eftersom jag hade super lågt järnvärde, men aldrig innan och det är jag glad för, för fy vad obehagligt det va!

Jag hittade i alla fall en del idag, lite strumpor, dreglisar någon body och såna nödvändiga saker!
Och så hittade jag en keps till Liam, så söt blev han i den. Lite för stor för honom men i denna takten växer han väl i den fort :)

Nu är Liam trött, ville inte alls hoppa ur overallen!
Men lite mat sen får han gymma lite och eftersom det är fredag får han va vaken lite extra ikväll ;)



Kommentarer
Saraah

Har du lyckats få några rutiner på Liam? Lias har minsann sina egna rutiner & regler.. Haha :)

Svar: Haha bestämd lite påg du har ;) Nja, rutiner vet jag inte men jag jobbar på det!
På dagen gör han lite som han vill beroende på hur trött han är men på kvällen får jag honom oftast i säng någon gång mellan 19 och 21.. Det känns ganska viktigt för mig, jag vill kunna ha lite "vuxentid" på kvällen och bara kunna vila huvudet innan jag själv ska gå och lägga mig :)
Men dom är ju så små fortfarande, svårt att hålla en trött bebis vaken när man känner för det, Liam skriker bara när han är för trött :)
Denice

2013-01-18 @ 22:29:38
URL: http://saarahnielsen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0