Vaccin

Nu har vi varit på BVC och Liam har gått upp lite mer än 1kg, har fick också sin första vaccination spruta som jag har skrivit om tidigare och fy vad ledsen han blev, stackars liten.
Men det är skönt att ha det gjort, två månader till nästa, så vi hinner ladda om och förbereda oss!

Nu sover han, lugnet före stormen?
Han har varit ovanligt gnällig i ett par dagar och nu detta, hujedamig!
Hoppas han slipper feber och om han inte gör det, så hoppas jag att det går över fort!

Nu har jag börjat backa igen, body pump ikväll men om Liam är dålig vill jag inte gå ifrån honom.
Aja, vi får se hur det blir!
Nu ska jag i alla fall vila lite i soffan medan jag tittar på 'the real housewives of new jersey', passar på när Liam sover, disken och damråttorna går nog ingenstans!



Kommentarer
Saraah

Håller tummarna på att de inte blir feber! Kramis

2013-01-21 @ 13:35:58
URL: http://saarahnielsen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0