Värsta natten

Natten har varit jobbig, det känns som jag knappt har fått sova något alls.
Fast Liam har egentligen varit jätte duktig, han somnade 19, vaknade för mat 24 och sov sen till 06.
Men jag är så otroligt trött och ikväll tänker jag lägga mig samtidigt som honom!
Efter träningen ikväll kommer jag väl va helt utslagen. Men, vill man va fin får man lida pin!

Lilleman sover nu i alla fall och hade jag inte haft så kasst humör när jag vaknar efter att ha sovit en liten stund bara så hade jag slängt mig bredvid honom och sovit jag också!
Men om en timme ska vi hämta Frida i Lerberget och köra henne till Nyhamn.

Lika bra att äta frukost, men sen och andra sidan lär jag sitta här till Liam vaknar, han sover liksom med sina ben på mina ben. Och hans humör när han blir väckt är inte nådigt!
Synd att alla bra program börjar så himla sent, 09.30, då har man ju varit vaken i en evighet..
Den som väntar på något gott...

Jag längtar till ikväll när jag får krypa ner under mitt varma täcke och sova igen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0