Vyssan lull

Liam va jobbig att natta igår, övertrött och skrek så han höll på att kräkas så fort jag la ner honom i sängen, det slutade med att jag satte honom i bilstolen, Johannes vagga den och vips så somnade han!
Sen sov han hela natten min duktiga pojke, så det ena väger upp det andra :)

Idag har vi inget speciellt planerat så det blir till att göra lite ärenden..

Tänkte fråga om det är någon vars bebis fått det första vaccinet? Och hur dom mådde efter det?
Liam ska få det på måndag, 21/1 och på torsdag 24/1 ska vi på föräldraträff eller vad det nu hette, men jag vill inte gå dit med honom om han inte mår bra?!
Om det håller i sig så länge ens?



Kommentarer
linda

Ella har inte fått sitt än eftersom hon blev sjuk men vad jag hört brukar det nog vara natten och kanske dagen efter...tror inte de e någon fara på torsdagen fast alla barn reagerar ju olika:)

Svar: Får hoppas att han inte reagerar så starkt på det! :)
Denice

2013-01-18 @ 07:08:42
Saraah

Lias fick sin i tisdags. Han har varit vääääldigt gnällig fram tills igår. Ingenting har passat lillkillen. Det är väldigt olika, vissa barn sover bara, vissa märker ingenting & vissa blir gnälliga & får feber. Lias har inte fått feber iallafall, men han har fått väldigt ont & har fått Alvedon. Hoppas på det bästa, att han inte reagerar på sprutorna. :)

Svar: Nämen stackars lilla Lias! Hoppas han mår bättre nu! :)Jag har laddat upp med Alvedon här hemma i alla fall och hoppas att det såfall går över fort :)
Denice

2013-01-18 @ 07:35:33
URL: http://saarahnielsen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0