24/7

Dagarna rullar på här hemma, bloggen får vila då det inte finns mycket tid över till det nu mitt uppe i flytten, värmen och att samtidigt ha en liten buse att hålla koll på, som vill stoppa allt i munnen :)

Det har hänt mycket dom senaste dagarna, Liam har lärt sig mycket och utvecklas i ett rasande tempo.
Och för varje framsteg han gör blir han stolt som en tupp, min goding.
Tanden har kommit upp, äntligen. Så nu hoppas vi på lite tandvila åtminstone tills flytten är klar och allt har lugnat sig.

Verkligheten och vardagen börjar så smått smyga sig på och jag börjar få lite ångest.
Men jobbet kallar och det ska bli skönt med lite ekonomiskt uppsving, annars stannar jag gärna hemma ett par år till ;)

Idag tog jag och Liam en paus från bananlådorna och körde till Helsingborg för att umgås med Jenny och en nykläckt liten bebis.
Mysigt.
Men jag har svårt att förstå att Liam har varit så liten, till och med mindre.

I helgen hade vi tänkt att åka in till festivalen en runda, beroende på vädret såklart.
Och på söndag ska Liam sova borta utan mig för första gången, fyy.. Kniper till i magen så fort jag tänker på det, men jag litar på mamma och jag vet att hon fixar det utan problem.
Dessutom finns jag två minuter bort om han skulle leva jävlel där hemma :)

Innan idag tippade jag på fotbollen, Sverige - Tyskland, 2 - 1.. Tradigt att det just nu i 85 minuten står 0 - 1..
Blir nog inte många riksdaler i vinst denna gången, men ingenting är omöjligt.
Konstigt det eftersom jag fick en fågelskit på mig igår, då ska man ju för fasen få lite tur och vinna på spel.
Jäkla dålig fågelskit..

Nä, nu blir det sängen, har tappat hoppet för fotbollen, ingen final där inte!
God natt på er :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0