Älskade älskling

Dagen har varit en aning krävande, Liam har gnällt i stort sett hela dagen.
Och hur mycket jag än älskar honom så har jag längtat lite efter kvällen då Liam sover och jag kan få luta mig tillbaka och bara få slappna av, självklart är det bara skit på tv.
Jag tänkte ta mig en PW nu ikväll men mitt huvud och kropp är helt slutkört, så jag stannar inne och njuter av soffhörnan istället, skiter väl i att det är fredag.

Jag fick sovmorgon idag, Hannes tog lilleman så jag fick sova ut, det behövdes måste jag säga.

Imorgon hoppas jag på att Liam vaknar med ett bättre humör, och varför inte ett par tänder rikare?
Blöö för tänder som plågar min bebis, skönt ska det bli när dom är uppe och han slipper lida!

Min mage kurrar och påminner mig om att jag har glömt bort att äta idag, så jag får väl ta tag i det nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0