Bananlådor

Enligt vädret på fyran ska det bli varmt och fint väder idag men när jag tittar ut så verkar det dåligt med det.
Men va gör det, jag ska ändå inte sola ;)

Vårt hem ser ut som fan, här är lådor och grejer precis överallt.
Liams och Tysons leksaker över hela golvet, tänk att det kan va så kul att riva ut allt ur sina korgar och sen bara krypa iväg och fortsätta vandalisera resten av lägenheten.
Har man inget att göra så får man ;)

Igår köpte vi en baby monitor så jag ska kunna sova lugnt när Liam får egen rum och så va vi inom och köpte ett pussel som jag ska lägga och rama in och sätta på väggen i hans rum.
Disney figurer va motivet, fint ska det va!
Snart ska vi knalla ner och köpa målarfärg och göra massa andra ärenden.
Allt för att slippa sitta inne i denna röran!

Annars har det inte hänt så mycket, tanden är fortfarande inte framme och om jag ser rätt så är det tre stycken på raken som är påväg upp, inte konstigt att han har ont.
Han har också blivit dålig på att äta, det är nästan bara ersättning som går hem hos den lille killen..

Och igår fick han sitt första riktiga sår, blod blod och mera blod.
Tur att vi har så nära till Apoteket, där jag köpte strips att sätta på till blodet slutar rinna.
Pekfingret va det som drabbades, han skar sig någonstans när han kröp runt.
Eftersom det va på finger så va det omöjligt att sätta plåster på för det stoppade han i munnen.
Det högg i mamma hjärtat men det blev bra till slut.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0