Bra dag

Idag är en bättre dag. Jag känner mig betydligt mycket piggare.
Men Liams tand har fortfarande inte kommit upp, segis!

Just nu pausar vi i soffan efter att ha packat ner massa prylar i bananlådor, vi ska köra iväg det till den andra lägenhet så vi inte står med allt när det väl är dags.
Jag packar ner och Liam packar upp, bra kombo ;)

Idag reste han sig upp mot soffan för första gången, så duktig och så stolt.
Fast stoltast är nog jag, jag väckte Hannes för att berätta och så ringde jag till mamma :)

Nu kollar jag på Eva & Adam, fyra födelsedagar och ett fiasko.
Min favorit film när jag va lite yngre, jag kan fortfarande alla repliker :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0