Dagens

Idag har jag fått mer uppackat men ändå står här massor med lådor kvar, hur jäkla mycket har vi egentligen och hur har vi fått plats innan?
Mamma har hjälpt till idag också medan Johannes målade färdigt Liams rum och min fantastiska pappa tog Liam och gick med honom i vagnen när han skulle sova så vi skulle få en chans att få undan så mycket som möjligt.

Eftermiddag/kväll flydde vi flyttröran och åkte iväg för att umgås med fina vänner, äta pizza, dricka cider och spela kubb.
Jag är så tacksam att jag har så underbara människor i mitt liv.

Nu är vi hemma igen, och ja, denna lägenheten börjar sakta men säkert kännas som hemma.
Innan avskydde jag den, men med våra möbler och lite målarfärg tycker jag om den mer.
Jag har nattat min son och min man och nu sitter jag i soffan och vilar mina trötta fötter.

Snart ska även jag gå in och lägga mig, får se om jag kan slappna av eftersom Liam sover i eget rum för första gången inatt.
Om jag känner mig själv rätt så kommer jag antagligen smyga in där ett par gånger och kolla till honom.

Imorgon ska vi till IKEA och köpa lite nödvändigheter och sen ska jag fortsätta här med lådorna.
Jag kanske till och med får upp ett par tavlor :)

Tyson ligger här bredvid mig helt utslagen.
Det är inte konstigt att han är trött efter tre dagars busande med Daisy och Lucas plus att han har haft fullt upp med att jaga kubb-pinnar idag, knäpphund.

Nä, sängen kallar. God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0