Dagens

Sitter här hemma i soffan och är en aning stressad.
Alla andra i familjen sover, så det låter antagligen konstigt att vara stressad av det.
Men min fina man fick ny medicin idag, som KAN ge biefekter och är absolut förbjuden att ta tillsammans med Tramadol, hans annars vanliga medicin!
Han har ju självklart inte tagit den sen imorse men jag sitter ändå här och stirrar på hans bröstkorg så jag ser att han andas.

Jag gillar det INTE! Men jag hoppas att den nya medicinen kan hjälpa honom bättre än vad hans gamla gör.

Utöver detta så har dagen varit bra, vi har myst i solen och Liam härjar runder som en liten galning.
Går man ut ur rummet dröjer det inte länge innan han är efter mig, busunge!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0