Hemmakväll

Idag skulle vi åkt in till festivalen en sväng, men nah, vi åkte till svärmor och käka tacos istället.
Jag har haft huvudvärk hela dagen och har inte varit speciellt sugen på att åka dit, förrän nu, när Liam har sovit någon timme och jag jag fått vila upp mig, så finns krafterna där igen.
Men väcka min lilla köttfärslimpa är inget jag ens överväger.
Hannes är iväg så jag får snällt sitta här hemma och vakta bebis.

Inget mig emot egentligen, men visst tänker man tillbaka på det gamla livet man levde.
Då va det inte frågan om man skulle festa, utan när.
Men nej, istället för att blanda en drink blandar jag ihop en Treo och sätter mig på balkongen.

Men vadå, det är väl okej att känna sig gamla o sleden vid 23 års ålder?
.. Inte? Nehe, då tar jag tag i det efter flytten, inte nu, snart.

After all hade jag ändå aldrig orkat eller velat hålla samma tempo som för två år sen, jag är hellre här hos den bästa som finns och det finaste jag har, min lilla Liam, som ger mig den dos kärlek jag behöver och som tar emot all den kärlek jag har att ge.
Han svarar dock inte på det jag har att säga, och jag har massor att säga, men han skrattar i alla fall ;)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0