Öland

Jag känner mig sååå smutsig när det är så här varmt ute.
Men eftersom värmen bara hälsar på ibland.. väldigt sällan, så är det utan tvekan värt det!
Att känna sig smutsig alltså.

Vi är hemma nu igen.
Jag, Liam, Frida, Chanel och mamma har varit på Öland sen i torsdags förra veckan.
Vi har haft det super mysigt och vädret har varit helt galet underbart.
Eftersom här blåser nästan alltid så känner man sig en aning bortskämd när man får strålande solsken och vindstilla i fyra hela dagar, jag blir helt tagen av naturen och kameran går på högvarv.

Öland är ett av mina favorit ställen, förmodligen för att jag har så roliga minnen där ifrån sen jag va liten.
Bilder får ni när jag orkar starta datorn, men just nu får det vänta!

Chanel fyllde år i torsdags därav Ölands resan för att gå på djurpark, så hennes present från oss fick vänta tills idag, och gissa om hon blev glad!
Hon fick en liten kanin, precis som hon har önskat.
En alldeles egen kanin och hon ska heta Liten :)

Nu har lilleman somnat så jag och mannen slänger oss i soffan och laddar batterierna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0