Sliten mamma

Idag gick flyttlasset från Kyrkplatsen till Storgatan.
Är oerhört tacksam för alla fina vänner som hjälpte till!
Tredje våningen utan hiss är numera ett avslutat kapitel för vår del och nästa flytt ska bli till ett hus, annars stannar vi!

Liam har sovit borta utan mig för första gången, han har varit jätte duktig och sovit super bra, självklart vaknade han kl 7 imorse och inte 5 som han brukar.
Nu ligger jag i min systers säng hemma i Lerberget och Liam ligger här bredvid i extra sängen.
Där är en himla röra borta i vår lägenhet nu och Johannes har fortsatt att måla hela kvällen.
Jag skulle ha packat upp när vi va färdig flyttade men fick istället ställa mig och skura hela köket eftersom det inte va gjort, äckligt!!

I alla fall så va det lättare att ha Liam här en natt till så vi hann få undan lite.

Nu är jag helt slut och jag har redan fått träningsvärk så nu tänker jag försöka sova.
Haha förresten, Frida ligger ute i hallen på en madrass "så att Chanel snubblar över henne om hon kommer upp inatt"
Haha, det ser i alla fall jävligt roligt ut, där ligger hon raklång tvärs genom hallen :)
Tack för sängen Frida :D

God natt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0