Solig lördag

Underbart väder idag, så inne kunde vi inte sitta.
Johannes och Daniel skulle måla väggarna i den nya lägenheten så jag och Liam packa ihop oss och körde till mamma och pappa, såklart somnade Liam när vi svängde in på deras gata så nu sitter jag på parkeringen och väntar på att han ska vakna, alla dörrarna på bilen är öppna och rutorna är nedrullade. Varmt.

Jag är sugen på mjukglass och hade jag haft trampor på cykeln så hade jag cyklat och köpt det på något mysigt ställe.

Annars ska vi väl inte göra något idag, som vanligt, känns det som ibland.
Tur jag har min fantastiska familj, och med det menar jag min egna lilla familj och min stora familj med föräldrar och syskon.

Men nä, om man skulle väcka det lilla pyret så vi kan göra någon nytta idag :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0