Vardagslyx

Idag har vårt vrålåk varit hos doktorn och opererats, så nu har vi äntligen fått AC igen, herregud vad jag har saknat den!
Så nu kan vi åka bil utan att svettas ihjäl.

Eftermiddagen har vi spenderat hemma hos mina föräldrar, där vi egentligen skulle ha ätit middag.
Men saker drog ut på tiden och limpan blev trött som tusan så vi tog vårt pick och pack och körde hem och la honom.
Maten kom pappa med när den va färdig, inte helt fel, hemkörning på mammas lasagne :)

Anton följe med oss hem så Hannes fick lite manligt sällskap ikväll, så kan han koncentrera sig på annat än på mina tjejprogram, bra kväll, unga mödrar, Kardashians och Carries Diaries, på raken dessutom ;)

Tur för mig också, så slipper jag höra på det ständiga tjatet om en förbannad pickup.. För ja, nu ska vi visst bli med pickup också.
Jaja, lite kul kan väl gåbben få ha!

Nu börjar mina program :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0