13/06/04

Jag har egentligen inget att skriva, men jag har tråkigt!
Hannes och Tyson ligger bredvid mig på varsin sida och sover och Liam ligger inne i sovrummet.

Jag är trött men mest pga förkylningen, inte alls sovtrött..
Jag har dessutom fått ont i halsen, eller kanske inte ont, mest sån retlig, stickande och torr känsla..
Hoppas verkligen Liam slipper!

Det är inget roligt på tv heller och jag känner inte för att läsa idag.
Deprimerande jag låter, eller? He he

Imorgon är det i alla fall student, vi ska dela upp kvällen på två, så vi får att göra.
Jag vet fortfarande inte vad jag ska ta på mig, får väl bli någon klänning som hänger i garderoben.
Strumpbyxor måste jag köpa, jag går INGENSTANS utan det i klänning med mina bleka ben :)
Men jag är inget fan av strumpbyxor, det är jobbigt och jag drar alltid sönder dom, men skit i det, jag packar ner ett par extra i skötväskan ;)

Tror faktiskt att jag ska kurera mig med ett glas vin nu, det förtjänar jag!

Långklänning!!! Jag så slipper jag ju strumpbyxor. Tack för idéen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0