Barnrum

Sitter i soffan och ser på när Johannes spelar gta.. Kul ..

Jag har kollat på internet efter massa inredning och möbler till Liams rum, det är en djungel och jag lyckas ändra mig hela tiden, dessutom fastnar jag för det som är svin dyrt också..
Jag har kollat lite på väggdekorationer också, och jag vet på ett ungefär hur jag vill ha det, men min syster får först snällt ställa upp på att måla "grunderna" på väggen och sen ska jag klippa och klistra är det tänkt, vi får se hur det blir!
Johannes tycker det är fult, men det skiter jag i. Jag och Liam tycker det är fint he he!

Chanels födelsedags present är fixad.
Så nu väntar vi bara på rätt datum och sen ska hon få PRECIS vad hon önskade sig!
Tänk att min lilla prinsessa blir tre år ❤
Jag tänker nog köpa något litet till, som hon kan få på självaste födelsedagen eftersom den andra presenten får vänta till vi kommer hem igen.
Men jag kan inte komma på vad jag mer ska köpa..

Aja, hjärnkontoret går på högvarv ikväll. Men nu ska jag strax gå in och lägga mig, och hoppas på att somna hyfsat fort.
Jag somnade när jag skulle lägga Liam innan idag, och vaknade igen två timmar senare.
Det är så himla mysigt att ligga och sova med honom tätt omslingrad om mig ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0