Barnvakt

Idag har Liam varit hos mormor och morfar alldeles själv.
Dom har tjatat och tjatat om att få passa honom lite och på midsommar gick jag med på att dom skulle få ha honom denna helgen.
Lite ångest, men det gick jätte bra och Liam hade roligt :)

Under tiden va det tänkt att jag och mannen skulle passa på att vila upp oss lite, men nä, ingen vila när det finns så mycket man kan göra!
Vi fick gjort en massa ärenden och dessutom har vi ätit middag ihop UTAN att stressa eller roa lilleman samtidigt.
Såna dagar behövs och nu efter 8 månader va det dags.
Vi hittade lite födelsedags presenter till Liam också, jag vet, han är bara 8 månader men tiden går undan.
Vi har även kollat på bilbarnstol för andra gången utan att riktigt komma fram till något.
Dock så har vi till 99% bestämt oss för en nu men jag vill först att Liam ska provsitta den innan vi köper den.
Det är en djungel och jag med min beslutsångest gör det inte lättare.

Ett par timmar på rumpan nu sen ska jag krypa ner i vår renbäddade säng.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0