Dagens

Imorgon blir vår skatt 8 månader, var tar tiden vägen?
Han har blivit så stor och snart är det dags för dagis och jobb igen, verkligheten smyger sig på och jag får ångest bara jag tänker på det.
Jag vill gå här hemma i min mammabubbla alltid, jag trivs här :)

Imorse fick jag sovmorgon till halv 7.
Vi har inte gjort något speciellt idag, jag och mamma tog hundarna på en långrunda i Pålsjö i förmiddags och sen har jag bara varit hemma och myst med min lilla familj.
Gjorde middag och bjöd hem svärfar en sväng också.
Och imorgon ska vi till väla och köpa strumpor till Liam, han har bara tre par som passar ..

Idag är det lördag och det betyder att man får kränga choklad (även om jag gör det alla andra dagar också), men idag fick det bli mörkt choklad, jag trycker inte in lika mycket i flabben då och jag nöjer mig med lite grann.
Perfekt.
Så tills jag tröttnat och så länge min askassa karaktär håller sig borta tänker jag köra på mörkt.

Nu ska jag in och lägga mig hos Liam.
Kan inte fatta hur jag ska kunna lägga honom för natten i ett eget rum snart, det kommer väl sluta med att jag lägger mig på golvet i hans sovrum istället.
Vi får se hur det blir, men det blir säkert hur bra som helst!



Kommentarer
Malin

Ska ni flytta till lägenheyen? :)))

2013-06-23 @ 02:52:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0