God morgon

Nu sitter jag i bilen men orkar inte trycka ner gasen så jag kan köra här ifrån.
Jag har precis tränat skiten ur min redan slutkörda kropp, med få timmars sömn och ingen frukost i bagaget tänker jag nu (snart) köra hem och ta en välförtjänt lång och varm dusch.
Sen ska jag luncha med Jenny på Väla, risken är ganska stor att jag kommer beställa en lunch från varje restaurang där är..
Dock så behöver jag inte ha dåligt samvete, hon är gravid, så äta är nog inga konstigheter för henne heller ;)

Sen kan jag också konstatera att jag är väldigt mycket snällare än vad jag kanske verkar, trots att jag efter många om och men lyckades somna 3 inatt så tog jag ändå Liam 5 när han ville upp och lät Hannes sova vidare till kl 7 när jag skulle sticka.
Liam va trött så jag la honom i sängen och gav Hannes flaskan och nu fick jag ett sms om att dom va vakna!
Vissa har det bra ;)

Nä, få tummen ur röven och ta tag i dagens göra kanske!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0