God natt

Bara jag som e nykter o körduglig.
Vi är precis hemkomna och nu väntar vi bara på att lilleman ska somna om igen sen ska vi också slänga oss i bingen.
Trötta föräldrar.

Liam har sovit i extrasängen sen klockan 6, jätte duktig är han och det är skönt att han sover lika bra i den som han gör i sin egen säng, så slipper man va hemma sju vareviga kväll :)

Vi har haft en mysig dag, och förutom den gräsliga värmen så har vi haft tur med vädret.
Och sen o andra sidan gör ju Liam kaminen Evans sitt också.

Första midsommaren för min guldklimp så vi passade på att dansa runt stången, Liam tyckte dock det va roligare att titta på allt folk än att sjunga och dansa!
Men nästa år så ska han få hoppa runt där själv och springa och leka med alla dom andra barnen.

Nu tror jag han har somnat, så god natt på er.
Och imorgon bitti medan ni ligger hemma bakis är jag på gymmet och bränner fett, just sayin' ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0