Lördag

Nu har jag krupit ner i sängen för dagen, skönt!
Jag är trött och varm så nu hoppas jag på lite sovmorgon imorgon.

Jag och Liam har krigat lite ikväll igen, han ville inte sova, jag ville att han skulle sova!
Såklart vann jag efter många om och men.
Men jag klandrar honom inte, jag vet själv hur jobbigt det är när man är varm så svetten rinner när man ska sova, ännu varmare blir det för att han väldigt gärna vill somna i min famn.
Jag fick i alla fall sjunga på en egenkomponerad vaggvisa, det tog inte många minuter innan han sov gott då.
Dock så vet jag inte om jag ska ta det positivt eller inte he he!

I förmiddags va vi inne i stan och luncha med JP, fast numera blir det ju JM men det låter inte lika kul så det får bli Jenny :)
Höggravid o dann, så fint så!
Det va mysigt och så himla kul att ses efter alla dessa år, det har hänt mycket sen vi va 16 och nu är vi mammor ❤

Efter det så åkte vi hem om och hämtade Hannes och åkte sen vidare till Lerberget där vi åt lasagne, lekte med kusinerna och mös resten av dagen.
Jag har världens bästa familj! ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0