Nakenfis

Nu ligger lilleman inne i sängen och förhoppningsvis somnar han snart.
Och då passar jag på att meddela er om att han aldrig är still längre!

Innan kunde jag sätta honom på en filt med lite leksaker att busa med.
Nu sitter han inte kvar på filten många sekunder längre, det är SÅ roligt att se honom utvecklas och man ser verkligen hur roligt han tycker det är att ta sig fram själv och kunna upptäcka och ta sig åt det håll han själv vill, oftast blir det till Tysons leksakskorg eller några sladdar som man absolut inte får dra i!
Jäkla busunge! Inte ens i famnen är han stilla längre, han slänger sig åt alla håll och kanter och hoppar och har sig, jag förstår inte var energin kommer ifrån.

Men missuppfatta mig inte nu! Jag älskar detta och tycker det är super kul, och skit stolt är jag också att han är min son :)

Nu innan jag gick in och la honom så va jag ute i köket och diskade flaskorna medan Liam va inne i vardagsrummet och lekte med Tyson, efter en liten stund tittar jag åt vänster och där är han, han följde efter mig! Wiho :)

Och nu ska jag berätta en mindre rolig sak, varje kväll innan läggdags så luftar Liam rumpan innan han får pyjamas och nattblöja på.
Och häromdagen gjorde jag precis som vanligt, la en handduk på filten på mattan och sen honom där på.
Och vid det här laget har ni säkert redan listat ut att han va snabb därifrån, inga konstigheter, lite kiss på golvet går lätt att torka upp.
MEN Liam kissade inte, nejdå, han bajsade... Och kröp i det ... Örk!

Aja, veckans nu, nu!
Kardashian på framsidan, kan ju inte bli bättre ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0