Plingelliplong

Kyrkklockorna ringer.. Jag gissar på skolavslutning med tanke på alla barn och föräldrar som trängdes för att komma in.
.. Snart är det Liams tur, sex år till! Det går fort! Då ska jag trängas!

Nu sitter jag i tystnaden (bortsett från kyrkklockorna) och äter frukost helt ensam.
Liam la jag i sovrummet för att sova och Hannes la jag i soffan. Det lät konstigt, han la sig där själv! Och nu sover han.

Jag träna innan frukosten idag, har hört att det är bra!
O andra sidan beror det nog på va man äter till frukost efter.
Jag sitter här proppmätt efter att ha pregat i mig en halv ananas, ett ägg, fyra knäckebröd med skitmycket källarrökt skinka på..
Men vadå? Kan man så ska man! .. Eller?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0