Supp

Supp!!! Varför har ingen presenterat denna mirakel medicin för mig tidigare, trots att halva min familj jobbar inom sjukvården kläckte Hannes ur sig det IDAG!!
Liam blev sig själv igen och jag älskar hans glada jag, jag står inte ut när han har ont och är ledsen.

Nu sover han och jag håller tummarna på att han är bra imorgon!
Mitt hjärta värker när han är så arg och ledsen som han va igårkväll och imorse.
Jag hade honom i min famn för annars blev han hysterisk och klöktes av sitt eget gråtande, för att få kontakt med honom när han va som värst satte jag honom framför mig, han lugnar sig en sekund, tittar på mig och skriker MAMMA och drar sig upp och trycker in ansiktet i halsen på mig.
Älskade barn ❤

Imorgon är det tvättdag, då ska jag också passa på att storstäda medan vi ändå måste va hemma.
Men nu ska jag gå och lägga mig, klockan är mycket :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0