2013-03-02

Idag har varit en bra dag, jag älskar min familj!

Vi har spenderat största delen av dagen med Frida, Jan och Oliver, super kul!
Äntligen finns det något som man känner och umgås med som också har barn. Förutom mina syskon förstås :)

Idag har jag även låtit mig övertalas till att se på en skräckfilm, thriller iof, kalla det vad ni vill men jag kallar det skräck!
Närkontakt hette den, blöö!

Har introduceradats för en ny maträtt också, tacogratäng!
Jag hade aldrig smakat det förr och det satt som en smäck, det görs om kan jag lova!

Nu har sällskapet åkt hem och jag ska strax krypa ner i sängen och sova, ska bara vänta på att min man ska bli klar så han kan följa med mig!
Skräck = tänd lampa OCH en stor stark karl tätt intill!

God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0