21/3

Natten har varit såå bra och morgonen/förmiddagen har jag heller inget att klaga på, älskar livet, min man, vår son & vår fina hund.

Igårkväll va Liam så trött så vi fick lägga honom 18.30, han orkade knappt ens äta, 70ml sen sov han som en stock till skillnad från hans annars i vanliga fall 210ml.
Jag och Johannes gjorde upp en plan så att vi båda skulle kunna va hyfsat pigga och glada idag men till vår stora förvåning sov Liam ända till halv fyra inatt, käka och somnade sen om och sov till halv 8.
Jag vaknade halv sju och kunde inte somna om så jag gick upp, UTVILAD!
Så skönt!

Kl 9 va vi på mammagruppen och sen gick vi direkt till gläntan (öppna förskolan).
Där va super trevligt och jätte go personal.
Jag anmälde oss till babymassage, hoppas chefen gillar det!
Kl 12 va han så trött så jag bestämde mig för att traska hem, 2 sekunder i vagnen så sov Liam igen, mycket intryck för en fem månaders kille, inte konstigt han va trött :)

Nu är frågan vad vi ska hitta på resten av dagen, Johannes jobbar till fem och då ska han få rödspätta till middag, mohahaha!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0