Ännu en underbar dag

Varannan morgon får jag sova till halv åtta och varannan till fyra..
Idag är en sån morgon då jag fick sova till fyra, plus att jag va uppe en vända halv ett också.
Jag vet att dom flesta inte ens har gått och lagt sig då men jag har hunnit sova ett par timmar och för mig är det alldeles skitjobbigt att behöva gå upp.
Men mitt hjärta har varit täppt i näsan inatt igen, stackarn får knappt luft och han ska tvunget försöka andas genom näsan (fast han sover med öppen mun).
Nu håller han på att slumra till igen och jag tänker också blunda ett tag, så kanske jag är människa i eftermiddag när mannen kommer hem.

Och som sagt så älskar jag att va mammaledig, finns inget bättre än att få spendera varenda minut på dagen med min fina son.
Jag har fortfarande lite svårt att förstå att han faktiskt är min och att han har legat i min mage ❤
Idag ska vi i alla fall till biblioteket med Frida och Chanel, enligt Chanel är där jätte roligt så det får bli premiär för mig och Liam där idag!

Fast o andra sidan är det ganska mysigt att gå upp tidigt, det är inte varje dag man ser solen gå upp och när det dessutom är så vackert!
I verkligheten är färgen mycket intensivare, röd/orange/rosa, kan titta på den i en evighet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0