Betyg

Ett himla farande fram och tillbaka idag, Liam har varit så duktig och snäll hela tiden, förutom att han har kräkt massor på mig, TRE gånger!

Vi va på Filbornaskolan idag för första gången på fyra år, lagom konstigt det kändes att gå in där och så himla små alla elever såg ut att vara!
Måste ha varit massa ettor som jag såg.
Nu har jag i alla fall mina slutbetyg igen och än en gång kom ångesten tillbaka tack vare att jag inte tog skolan på allvar när jag väl hade chansen.. Blööö!
Men äh, gjort är gjort! Jag har väl nått mina mål om sisådär fem-sex år.. He he..

Efter vi va klara med allt körde vi till Johannes jobb och satt där och pratade med dom i någon timme innan han sluta.
Och nu är lilleman vaken igen så nu ska här mysas, älskar att komma hem efter att ha varit iväg hela dagen :)



Kommentarer
Linda

Usch ja det där med att vara nerkräkt känner man igen..såå tråkigt är det!! Ersätter du några ersättningsmål med mat ?

2013-03-13 @ 20:04:15
URL: http://www.barajaglinda.blogg.se
Malin

Vad ska du plugga ? ^^

Svar: Upp mina betyg
Denice

2013-03-13 @ 23:13:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0