Delad glädje är dubbel glädje

Idag är vi hemma hos mina föräldrar, Johannes hjälpte sin bror att flytta i förmiddags men innan det lämna han av mig och Liam här.
Jag, Frida, Chanel och Liam gick till lekplatsen, Liam sov gott i vagnen medan vi andra lekte, jag undrar vem som hade roligast, jag och Frida eller Chanel?!

Nu är Hannes också här, vi väntar på att mamma ska sluta jobba så just nu sitter vi bara i soffan och väntar!
Familjen Andersson ligger utspridda i soffan och sover.
Jag körde in vagnen i mamma och pappas sovrum så Liam ligger där inne och sover :)

Nä, nu ringde mamma. Jag beställde lasagne till middag så snart är vi mätta o glada också.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0