Fredagkväll

Alltså.. Att man aldrig är nöjd! Nä, skämt o sido! Jag är visst nöjd!
MEN Liam sover middag fortfarande och klockan är över 18.00.
Den lille syrken ska ju läggas för natten 19.00..
Fast det är ju iof fredag och då får man va uppe länge.

Men är det inte lite typiskt?
När man vill att han ska sova, då vill han va vaken och så tvärtom.

Jag sitter i sovrummet nu, Tyson, min alldeles egna lilla svans är som vanligt med mig, ska börja kalla honom skuggan!
Hannes kollar på friidrotten, skit tråkigt med inomhus friidrott!
Här inne är i alla fall tyst och lugnt, bara elementet som hörs!
Och nu ska ni få höra mina damer och herrar... Johannes har en orm i benet!!!!!!

Nah, det har han dock inte, men det rör sig under köttet så man skulle kunna tro att där slingrar runt en orm..
Tydligen är det något med nerverna som håller på. Läbbigt!

Nu vakna lilleman, lite mat på det sen håller vi kväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0