Frukoooost

Idag blev det gröt till frukost, just för att jag har hört och hoppas att det ska minska kräkningarna lite gran.
Asså, haha! Liam har kräkt en del sen han föddes, man man har aldrig sett att han riktigt bryr sig, han har liksom kräkt och sen sett ut precis som vanligt.
Men nu den senaste tiden gör han världens äckelmin när han kräker, spottar och fräser till allt är ute, och det ser förbannat roligt ut!

Idag har vi, som vanligt, inget planerat.
Det enda jag ska göra är att ringa F-kassan, se om dom har något roligt att säga.

Snön har förstört för mina långpromenader.
För hur lätt är det att köra vagnen på oskottade vägar?!
Jag skulle kunna gå till gymmet i stället, men jag tror inte det är så uppskattat om jag tar med Liams gym dit och lägger honom där.. Gym som gym kan jag ju tycka! :)
Äsch!

Nu vilar Liam efter frukosten så jag ska passa på att läsa lite!



Kommentarer
linda

Jag ger Ella ersättning morgon o kväll resten mat. Hon äter gröt till frukost, middag till lunch o grönsakspure framåt eftermiddagen o så efterätter på det. Funkar bra:)

2013-03-14 @ 13:33:51
URL: http://barajaglinda.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0