Jag har ju glömt bort att berätta att jag har beställt en gåstol till chefen, hoppas han gillar det!
Jag skulle egentligen använt Chanels gamla men eftersom den är i Mörarp hos min bror så har jag inte blivit färdig till att hämta den, men det kan säkert va bra att ha en egen :)

För snart åker skakisstolen upp på vinden, i beskrivningen stod det upp till 9kg och om jag inte är helt fel ute så väger Liam nog snart 9kg.
Vi får se på måndag.
Man märker i alla fall hur mycket den sjunker ner när han sitter där, sen dessutom så gungar han helt hysteriskt mycket när han sitter i den så den skumpar runder över hela vardagsrumsgolvet.. Nästan..

Jag känner mig lite hängig idag, trött och tråkig och så känns det som om hela nyllet hänger..
Så jag hoppas innerligt att jag ska få sova ut inatt och vakna pigg imorgon!

Liam är ju inte still ens om han sover.
Vi har precis lekt liggapårygg-rullaövertillmagepåennanosekund-puttastillbakatillrygglägeavmamma-ochsenomigen leken, det tycker Liam är kul, rulla till mage, skrika för att det är tråkigt att ligga på mage, jag lägger honom på rygg och så fort han landat så rullar han till mage igen... Alltså! Älskade busiga unge ❤

Nu kommer nog mannen hem vilken minut som helst, skönt o ha honom hemma :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0