Godmorgon

Då va vi vakna igen, egentligen 04.30 men vi gick inte upp förrän nu, fast ska jag va helt ärlig hade jag inte gråtit om jag hade fått sova lite längre.

Idag ska jag färga Fridas hår rosa, men vi får väl se hur rosa det blir xD
Om vi får tag på någon rosa hårfärg vill säga!
Hur fan gör man? Internet? För vi letade igenom väla igår, där fanns inget..

Och eftersom Liam har växt ur sin nya overall (som vi köpte för ett par veckor sen) så ska jag se om jag hinner klippa av tossorna i den och sy till det då den ändå går att använda till det blir vårjackeväder igen.
Jag köpte lösa tossor igår och dom får duga sålänge.

Jag tycker att Liam har fått mer hår, den kala fläcken i bakhuvudet har börjat växa igen, igen. Resten av huvudet också.
Jag trodde att han skulle tappa massa hår först och sen få mer.
Fast jag kanske har missat att han tappat det, han va ju ingen hårboll när han föddes direkt så skillnaden kanske är svår att se när man har honom hos sig var dag..

Nu ska vi sluta slappa och sätta fart på denna dagen, vi börjar med gröt!

Jag har förresten tagit bort min Facebook om ni nu har märkt det.
Jag tröttnade!
Den är bara inaktiverad så jag kan ta tillbaka den.
Men jag måste ändå erkänna att jag inte saknar den.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0