Godmorgon

Godmorgon!
Liam sover ännu fast solen lyser igenom persiennerna.
Det är så mysigt att ligga kvar i sängen och dra sig. Jag skulle vilja bära över honom till vår säng bara för det är så mysigt, men då väcker jag honom förmodligen.
Jag får titta på honom på avstånd istället :)

Snart ska jag i alla fall smyga upp och äta frukost så vi kan börja dagen.
Vi ska till Hembygdsparken idag. Jag, Frida och barnen! Johannes kanske också vill med. Jag frågade honom men han sa nej och somnade om.. Kanske ångrar sig när han vaknar till på riktigt :)

Det enda problemet är att vagn jävlen inte får plats i bilen om man inte fäller sätet och det kan vi inte göra när där ska sitta någon..
Så satans irriterande eftersom vi köpte en ny bil i sommars BARA för att kunna få plats med vagnen...

Nä nu vakna chefen! Får bli frukost sen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0