Jahaja

04.17... Att man aldrig vänjer sig, det är lika jobbigt var gång!
Men hade inte Johannes jobbat och varit tvungen att sova så hade jag stannat i sovrummet och efter lite "bråk" fått honom att somna igen, men nä, skrik lite vettja så måste vi gå upp..

Jag va på skit kasst humör när jag gick upp, men så ser jag en helt blå himmel, vårkänsla!! Älskar det.
Och enligt nyheterna når kylan sin kulmen idag och sen blir det bara varmare. Thank good!

Nu blir det gröt och sen får vi se vad dagen har att bjuda på.. Långpromenad till att börja med kanske!?
Ska öva på att bli glad och trevlig också, börjar tröttna på att känna mig som världens jävla bitterfitta nu..

Blå himmel, SOL, sömn, PLATT mage, glad bebis, pigg mamma ❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0