Långfredag

Nu känner vi oss bättre igen, Liam blev lite extra bajsnödig men inget kräkande utöver det vanliga, det är jag så tacksam för.
Vårt badrum luktar som ett badhus, bara massa klor!

Johannes pappa är här nere i Höganäs över påsken så vi har passat på att umgås med honom nu.
Sist han träffade Liam va över jul och nyår och Liam har ju gått upp ett par hekton sen dess, och utvecklats en hel del.
Imorgon blir det påskmiddag hos mina föräldrar i Lerberget och som det ser ut nu ska alla vi syskon med familjer komma, så mysigt!
Det är så sällan det händer, tyvärr!

Ikväll är det jag och Tyson som håller ställningarna, runt halv åtta somnade Hannes i soffan men jag skickade in honom i sovrummet istället.
Här kan han ju inte ligga och snarka när jag ska kolla på Karate kid!
Men jag känner dock av en speciell trötthet sen vi va dåliga, eller så är det bara för att vi har hållit igång hela tiden sen dess, för jag tänkte fortsätta läsa sista boken av trilogin "Femtio nyanser" efter ett par veckors uppehåll, men jag fick minsann ingen ro, jag läste om samma meningar flera gången så till slug gav jag upp.
Men det blev inte mycket bättre för nu sitter jag och kollar på film samtidigt som ögonlocken trillar ner, så det får nog bli sängen för mig också.

Ut med Tyson sista rundan sen smyger jag in och kryper ner i sängen med min fina man.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0