Onsdag

Jag trodde att vi skulle klara oss utan Alvedon denna gången, men där hade jag fel.
Nu ligger lilleman här i soffan hos mig och sover gott, och jag är bara dum som sitter här och skriver istället för att vila.. Mitt huvud gör ont!

Inatt sov Hannes på soffan och tur va väl det, för honom alltså!
För Liam vaknade 00.02 och vägrade somna om igen, men efter många om och men och ett par timmar senare somnade han igen och sov till 6.
Jag har svettats och frusit om vart annat inatt, legat obekvämt och haft ont i huvudet.
Så typiskt att man ska må så när Johannes börjar jobba igen efter fyra dagars ledigt, så får jag må dåligt och sköta allt själv.
Men skit i det, vad gör det om hundra år!

Jag drömde att Johannes lämnade mig inatt, alltså!
Skit ledsen i drömmen, då är man tacksam att det bara va en dröm!
Jag smällde igen en dörr i huvudet på tjejen han blev tillsammans med istället, men hon bara stod där och skakade på huvudet, precis som om "det va väl inget?" .. Bitch!
Det enda positiva i drömmen va att jag fick vårdnaden om Liam.

Och Johannes ska inte lämna mig sa han imorse, tur det ju :)

- Det går bra nu! Min stora kille ❤




Kommentarer
Malein

Men läskigt! Jag drömmde exakt samma sak inatt, att Mikael lämnade mig för en annan tjej. Och jag var sur på Mikael i morse när jag vaknade .. what the heck?

2013-03-20 @ 22:01:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0