Påskpyssel

Yeeey!
Kl 8 gick vi upp idag, och möts av världens underbaraste väder, vindstilla, det händer ju inte var dag så här nära havet!
Liam har börjat sova på mage och jag misstänker att han sover snäppet bättre då. Imorse lyfte han huvudet och gav oss världens leende när han såg oss, älskade unge, ett så bra jobb vi gjorde, han va verkligen värd att vänta på ❤

Igår va vi på väla (igen) med Frida och Chanel, Chanel skulle ha nya skor och så hittade jag 3 betala för 2 på KappAhl.
Jag tog två byxor och en body, samma märke, samma storlek men olika färg.. Blir man trött eller?
Jag ska prova dom på honom snart och passar dom inte får vi åka tillbaka med dom igen.

Idag har vi påskpysslat, och som vanligt tyckte vi vuxna att det va roligare än vad Chanel tyckte, hon ville hellre leka med Liams babygym och hund leksakerna.
Oj vad konstigt det kändes att skriva "vi vuxna", känner mig inte vuxen!
Eller är det såhär det känns? He he

Lilleman sov middag till 18.00 idag, han har sovit otroligt dåligt idag så vid 16 va det bara en massa gnäll ända till han efter många om och men somnade.
Nu har han precis somnat för natten så nu ska jag äta middag, har inte riktigt hunnit med det idag.

Igår tatuerade jag mig också, till Liam, början på min hel eller halvarm.
Älskar det!
Johannes har ju knappt något plats kvar på sin kropp så det är väl dags för mig nu :)
Ja, så nu kan vi definitivt inte byta namn på honom, så Liam it is! :)

Teckningen har Liam gjort alldeles själv, så fint så.
Det lägger jag i hans minneslåda! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0