Skattepengar

Nu har jag väntat hela helgen på att kolla på skatteverkets hemsida hur mycket jag antingen får eller får betala detta året.. Och ja, väntat i onödan, milt sagt!
Jag fattar inte ett SKIT!
På ett ställe står det -13 tusen något, får jag betala det så vet jag fan inte vad jag gör, en hel årsinkomst när man är mammaledig ju.. eller nä.
 
Idag mina kära vänner, idag har Tyson kissat på mig, soffan, väggen, sin säng, på johannes, fjärrkontrollen OCH i vår säng på MIN sida.. blir man rädd då eller?  hujedamig! Tur att vi hade tvätstugan idag.
 
Och har ni aldrig sett en arg bebis innan kan ni komma hit och avlasta mig lite, för det va väl jävelen vilket humör vår lillkille ligger inne med..
Han skriker och slänger sig när han tycker något är tråkigt, ni vet så som en 1½ åring gör när den inte vill klä på sig eller vill stanna i Minihuset, gaaah!
Och sen får han syn på ens frustrerande nylle och då börjar han skratta istället, humörsvängningar delux!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0