Söndagmorgon

Godmorgon mina små kycklingar!

Vi hade en bra påskafton igår, alla va samlade.
Jag kan knappt fatta att Liam kommer va som Vinnie är nu om ett år, sån skillnad det är på dom.
Vinnie är nyfiken och springer runt och leker med dom andra kusinerna.
Liam fick pyjamas i sitt påskägg, i storlek 74 och den passade, lite stor så han kan växa i den men ändå alldeles tillräckligt för att kunna ha den nu också, stor kille :)

Nu sitter vi i bilen medan Johannes tvättar den, jag damma lite på instrumentbrädan så det såg ut som jag gjorde något, sen åkte kameran upp, som vanligt!
Liam sover så jag får underhålla mig själv genom att skriva här.. Facebook är annars en bra underhållare...

Nä, nu är han klar så nu ska vi köra vidare i vår numera rena bil :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0