Söt

Idag har jag startat datorn för första gången på en hel evighet.
Liam ligger och gymmar efter att ha sovit gott i nästan 2 timmar i vagnen i det fina vädret medan jag och Tyson promenerade.
Nu sitter jag med ömma ben och knä och sjunger till massa gamla barnvisor, undra ifall Liam uppskattar det? :)
 
Johannes jobbar lång dag idag så jag och småkillarna får underhålla oss själva ända till klockan 17.00.
Det blir damsugning idag.. kul!
Tur jag har cheesecake i frysen!
 
Mitt huvud värker, det skriker efter socker, choklad!!! MEN den lätte går jag inte på, får så dåligt samvete då och det spar vi till helgen.
Får äta upp min söta bebis istället :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0