Trött - vadå då?

Min favvo kommentar - Jag är så trött!

Liam vägrar låta mig sova, men det är bara idag också, sen är Johannes ledig i helgen o det tänker jag utnyttja åtminstone en morgon.
Jag får hälla i mig energi dricka för att kunna hålla igång idag.
Får nog hitta på något också så jag glömmer bort att jag är trött :)
Får se om det blir fika med Malin idag eller inte, annars ringer jag Frida så får hon äran att underhålla oss!

Liam är lite för kort för gåstolen, han når bara ner med tårna men han tyckte nog att det va spännande ändå.
Vi skulle behöva lite mer plats här hemma så han så småningom kan springa runt massor med stolen.
Jag är så kluven, jag vill flytta, vill ha större och framför allt ett eget rum till Liam. MEN jag trivs så bra här, älskar läget och i detta huset blir här ju aldrig några treor lediga.
Och husköp har vi ju som sagt bestämt oss för att vänta med lite, det är ju inte så himla billigt här i Höganäs precis, inte dom husen jag vill ha i alla fall!
Fast jag kanske får jobba på min kräsenhet..
Det lät lite konstigt men ni förstod va? Att jag ska sluta va så kräsen :)

Nu har min skitunge bajsat färdigt så nu ska vi byta blöja o sen blir det lite gröt, både till honom och mig.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0