Vaccin nr 2

Liam va så otroligt duktig idag, han sa knappt ett ljud när han fick sprutorna, till skillnad från förra gången då han blev jätte ledsen!
Så nu hoppas vi att biverkningarna inte heller blir så farliga!

Vi har hunnit med en runda in om Maxi idag också, jag fick min julklapp, ett super fint påslakanset.

Sen har vi varit hos min farmor och farfar och ätit tårta, farfar fyller år idag.
Liam sov hela tiden vi va där, det måste va sprutorna som gjorde honom trött för så mycket som han sov idag har han inte gjort sen han va super liten.
Hoppas bara att han sover ordentligt inatt också!

Nu är vi i alla fall hemma och kollar på Ullared.
Liam låg i sängen och snacka i en timme ikväll innan han somna, men nu hörs det inget ifrån sovrummet så jag tror han sover :)

Annars har jag hittat en klänning jag vill ha på mitt och Johannes bröllop! Så fin, jag älskar den! Jag SKA ha den.
Fast först får vi ju bestämma hur, var och när eftersom planerna rubbades när jag blev gravid. Men att få Liam var ändå så himla mycket bättre ❤
Och nä mina kära vänner, vi har inga planer än så länge (eller rättare sagt, vi har så många planer att vi först måste bestämma oss för en:), klänningen va bara något jag "snubblade" över när jag kollade efter andra saker :)

Nu: Bubble Mania! Jag är på bana 19!!!!



Kommentarer
Malein

Ååh vad kul med klänningen, hoppas jag är bjuden så jag får se den 'in action' ^^

2013-03-20 @ 21:59:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0