06.00

Godmorgon mina vänner!
Klockan 06 startade vår dag, inga sura miner för det, vädret är fint och humöret på topp..
Dock så förväntade jag mig att va skittrött då Liam väckte mig inatt genom att gallskrika och likadant gjorde han imorse.
Jag tror att han va varm och arg tack vare det.

Nu är det svalt och skönt i alla fall och Liam leker i sin gåstol, han är mycket trevligare att ha att göra med när det är svalt, han sover dessutom bättre!
Men trots att jag inte tycker om att svettas och att jag sover kasst pga värmen, så tycker jag om sommaren och är glad att den äntligen är här!

Igår hade jag och Johannes årsdag, så fint så!
Dagen va bra och vi bara mös runder!
Det va tivoli och marknad nere i hamnen och så gick vi inom nya Lidl på vägen dit, där va en livslevande kanin och en fågel på ett bort inne i butiken.
Så coolt, dom bara satt där och Chanel fick hålla i fågeln!

På eftermiddagen gick jag och Johannes ut och åt, Liam blev passad av moster Frida och Chanel!
Och sen kollade vi såklart på melodifestivalen.
Det är så jävla tråkigt, men ändå glor man..

Nu ska jag fråga Liam vad vi ska hitta på idag, det får antingen va något hemma eller på gå avstånd.
Acn i bilen har lagt av, lägligt nu när det är så varmt.
Det är olidligt att sitta i bilen då, och Liam blir helt genom blöt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0