13-05-10

Härom dagen snubblade jag i trappan, med Liam i famnen ...
Som tur va så hade jag honom fastspänd i bilbarnstolen.
Jösses!
Jag landade på knäna med Liam tryckandes ner mot mitt ena lår, så jag får nu dras med blåmärken här och där.
Men det gick bra, Liam vaknade i alla fall om inget annat.

Idag kommer farfar Goggo ner och stannar över helgen, så något skoj ska vi väl hitta på.
Nu håller vi på att tvättar. Liam har precis somnat så vi får väl trycka i oss lite frukost.
Från det att Liam vakna har han kräkt hela tiden! Tur att vi hade tvättstugan nu :)
Vi har mer eller mindre bytt ut ersättningen mot mat helt nu, det går bra och han kräker väldigt mycket mindre.
Ersättning får han ibland om han är ännu mer hungrig eller när han ska sova, han vill ju gärna sutta på något när han somnar, men napp går inte bra.

Nu börjar det också dra ihop sig. Dags att välja kläder att ha på till studenten, till både Liam och mig, hade han varit en flicka så hade jag köpt en söt klänning men nej, han är ju en pojke och jag ska nog hitta något fint till honom ändå!
Det stora problemet är kläder till mig själv, det ska va snyggt OCH sitta bra..
Lättare sagt än gjort, men jag ska göra mitt bästa.

Problem nr.2 ... Student presenter ...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0