13-05-29

Som jag redan har skrivit så har Liam varit lite dålig så här har varit lugna gatan, nu är han däremot piggare igen.

Annars så övar vi på att krypa.. Eller nej, vem försöker jag lura? .. Kräla eller överhuvudtaget ta sig fram.
Men det går sådär, Liam tar sig bara baklänges eller så rullar han runt för att ta sig någonstans.
Men det kommer väl så småningom det också :)

Jag har också hört att barn prioriterar det dom tycker är "viktigast" först,
Vissa barn börjar krypa/gå tidigt samtidigt som dom är lite senare med talet eller tvärtom.
Det är inte alls säkert att det stämmer, jag har ju bara Chanel att jämföra med och hon började gå tidigt och prata sent.
Samma som min syster medan jag började prata tidigt och gå sent..
Bara en teori, men jag kör på den!
Har jag förresten berättat att Liam säger mamma?
Haha! Dock så vet jag inte om han förstår vad han säger eller så.
Men när han är ledsen säger han mamma om han inte är i min famn och om han är hos Johannes säger han det men så fort jag tar honom slutar han :)
Min lilla gosepelle!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0