13/05/16

Utvilad mamma, det är bara förnamnet!
I tre eller fyra nätter nu har jag fått sova ostört hela natten, min lilla bebis är så duktig!

Peppar peppar..

Snart ska vi på mammaträff, tror att det är den näst sista gången idag och när jag tänker tillbaka på när vi började träffas, i januari, så va allihop så små..
Efter det ska vi till gläntar en sväng, jag ska hämta gips avgjutningarna som jag gjorde förra gången, hoppas dom blev bra :)
Ikväll är det spinning, får ju bättra på träningsvärken en aning nu när jag är på hugget!
Under tiden ska Hannes och Liam va i Lerberget hos mina föräldrar och måla, så idag hoppas vi på fortsatt fint väder!
Glöm inte solkrämen!

Nu ska vi äta frukost och packa väskan, det är så mycket man behöver ha med sig nu för tiden :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0