Bal

Nästan två timmar tog det att få Liam att somna idag, två timmar!!!
Och dessutom slutade det med att jag fick sjunga trollmor och vagga honom till sömns. Tur att jag började i tid :)
Det va garanterat straffet för att jag inte tog med honom in till Helsingborg för att titta på min kusin som skulle på balen.
Hannes fick ha kvar honom här hemma, ett litet a barn va han hela tiden, tills jag kom hem och det va dags att sova!

Aja, efter lite tv tittande ska jag också gå in och lägga mig nu.
Skit trött är jag nu, så jag orkar knappt gå in på badrummet och tvätta av mitt nylle.
Men.. God natt i alla fall..
Jag och Liam får sova ensamma inatt igen, hannes sover på soffan.. Det är för varmt i sovrummet..

Imorgon blir det massa familjemys, kanske till och med en tripp till Lerberget :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0